Вітаю у Ольги!
Главная
Вход
Регистрация
Середа, 16.07.2025, 23:23Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта

Наше опитування
Оцініть мою роботу
Всього відповідей: 14

Турнір «Веселих інформатиків»

(позакласний захід з інформатики, 5 клас)

Мета:

  • розвиток стійкого інтересу до інформатики;
  • формування творчої особистості;
  • формування комунікаційної компетенції;
  • виховання поваги до суперника,  стійкості, волі до перемоги, спритності;
  • повторення й закріплення основного матеріалу в нестандартній формі;
  • розширення зв'язків з іншими предметами.

Устаткування:

  • ноутбук
  • ПК
  • проектор, екран
  • картки з завданнями для команд
  • бланки для журі
  • робочі файли
  • призи, грамоти

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

Вчитель за тиждень до турніру дає домашнє завдання командам (6+1чол.) придумати

  1. Назву команди
  2. Девіз команди
  3. Привітання
  4. Три запитання суперникам

 

СЦЕНАРІЙ ТУРНІРУ

На екрані презентація, яка буде ілюструвати хід турніру

Ведучий 1: Доброго дня, вельмишановне товариство!

Ведучий 2: Доброго дня, шановні друзі!

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай всім командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

Ведучий 1: Сьогодні ми раді вітати вас у цьому гостинному залі. Хтось з великих казав: „Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його”.

Ведучий 2: І ось сьогодні у нас свято - турнір Веселих інформатиків за участю учнів  5-А класу.

Ведучий 1:

Інформатика — наука,

Про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш

Ні ракету, ні літак.

 

Ось включаю я комп'ютер,

Загорається екран,

Натискаю кнопку Enter

І пірнаю в океан.

 

Інтернету шир безмежна

У комп'ютері сидить.

Треба швидкість тут шалену,

щоб цей космос облетіть.

 

Поринаю з головою

Я в програми Word, Excel,

Ще й дзвіночка попрохаю

Не дзвонити цілий день.

 

Друзям всім своїм бажаю

Із комп'ютером дружить.

За плечима, я вважаю,

ці знання нам не носить.

 

Ведучий 2: Сьогоднішній конкурс буде оцінювати журі до складу якого ввійшли:___________________________________________________________

Привітаймо наше журі оплесками.

Ведучий 1: Журі представлене, учасники готові? Ми з повним правом можемо розпочати перший конкурс.

Ведучий 2: А почнемо ми звісно зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе.

Ми починаємо перший конкурс «Представлення  команд».

Ведучий 1: Перш ніж розпочати, я запрошую капітанів команд на жеребкування, за яким визначиться порядок виступів.

Ведучий 2: Саме час нагадати журі і глядачам, що максимальна кількість балів за цей конкурс – 4 бали.

Ведучий 1: Отже, розпочнемо.

Ведучий 2: Ми запрошуємо 1-шу, 2-гу, 3-тю, 4-ту команду.

Команди представляють 

  1. назву
  2. девіз
  3. привітання.

Ведучий 1: Надаємо слово журі.

 

Ведучий 2: Наступний конкурс – „Домашнє завдання ”.

Ведучий 1: Кожна команда повинна була підготувати по питанню своїм суперникам. Правильна відповідь буде коштувати вам  1 бал.  Цікаве питання може дати команді, яка його придумала,  0,5б.

Ведучий 2: Отже запрошуємо 1 команду. Ваше питання 2 команді.

Ваше питання 3 команді. Ваше питання 4 команді

Ведучий 1: Запрошуємо 2 команду. Ваше питання 1 команді.

Ваше питання 3 команді. Ваше питання 4 команді

Ведучий 2: Запрошуємо 3 команду. Ваше питання 1 команді. Ваше питання 2 команді. Ваше питання 4 команді.

Ведучий 1: Запрошуємо 4 команду. Ваше питання 1 команді. Ваше питання 2 команді. Ваше питання 3 команді.

Ведучий 2: Для свого рішучого слова запрошується журі.

 

Ведучий 1: Після таких результатів дуже впевнено розпочинаємо третій бій – музичний конкурс «Лінгвісти».

Ведучий 2:  В цьому конкурсі вам необхідно згадати та написати слова з інформатики, які б містили ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі. Перемагає та команда, яка більше придумала слів за 2 хвилини.

Ведучий 1: Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 0,5 бала. Час пішов.

Команди  кожна за своїм столом на папері складають список слів.

Ведучий 2: Час закінчився. Передайте листки жюрі.

По кількості слів в стовпчику кожної команди  журі рахує бали.

Ведучий 1: Просимо журі оголосити результати конкурсу „Лінгвістів ” та загальне положення команд.

 

Ведучий 1:  А тепер у нас конкурс капітанів „Пантоміма”.

Ведучий 2: Зараз капітани за допомогою міміки й жестів будуть зображати той предмет з інформатики чи дію, що написана у них на аркуші. Ваша команда повинна відгадати, що вони зображають.

Ведучий 1: Прошу капітанів отримати в мене завдання. За відгадане слово команда отримає 1 бал.

На карточках написано: Зобразити мімікою й жестами:

для команди 1:   сканер,   комп завис

для команди 2:   принтер,  Геймер за грою

для команди 3:   монітор,  комп’ютерний вірус

для команди 4:   навушники,  клавіша клавіатури        

 

Ведучий 1: Слово журі.

 

Ведучий 2: Наступний конкурс «Розгадай кросворд».  За 3хвил. відгадайте кросворд. Якщо якась команда справилась, конкурс закінчується.

Командам роздають листки з кросвордом. Кожна починає працювати за своїм столом.

 

 

Ведучий 1:  Тим часом одна команда справилась з кросвордом, і всі здають свої листки журі.

На екрані з’являється слайд з правильно заповненим кросвордом.

Ведучий 2: Ми попросимо журі підбити підсумки цього конкурсу. За кожне відгадане слово – 1 бал.

 

Конкурс-естафета художників «Практикум»

Ведучий 1: А наступний конкурс в нас художній.

Ведучий 2: За 3 хвилини Вам необхідно за допомогою інструментів Paint розмалювавати малюнок за зразком.

Ведучий 1: Конкурс проходить у вигляді естафети – ви по черзі відновлюєте по одному фрагменту малюнка.

Ведучий 2: Оцінюється швидкість та правильність. За перемогу в конкурсі – 10 балів,іншим учасникам – від 9 до 1 бала.

Ведучий 1:Час вийшов. Давайте подивимось що у вас вийшло.

Ведучий 2: Просимо наше журі оцінити готові малюнки.

 

Ведучий 1: А тепер перейдемо до конкурсу «Ребуси»

Ведучий 2: Вам будуть запропоновані ребуси. Команда, яка відгадає швидше, заробляє 1 бал.

 

Ведучий 1: А ми переходимо до останнього конкурсу «Пазли».

Ведучий 2: Кожна Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК».

Ведучий 2: Вам необхідно зібрати їх на швидкість та вказати, які функції ці пристрої виконують. Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.

Ведучий 1: Учасники готові? Почали.

Команди почали складати пазли. Коли перша команда виконала завдання, конкурс закінчився.

Ведучий 2: Отже конкурс закінчився. Давайте перевіримо чи правильно Ви склали всі пазли і вказали їх функції.

На екрані зявляється слайд із складеними пазлами та правильними відповідями. Журі перевіряє правильність та виставляє бали за конкурс.

 

Ведучий 1: Дамо кілька хвилин нашому журі для підрахунку балів та визначення переможців. А поки давайте разом пригадаємо як правильно необхідно поводити себе в кабінеті інформатики.

Ведучий 2:

Щоб з комп’ютером дружити,

Треба правила завчити.

Не торкатись проводів,

Ні розеток, ні дротів.

Екран руками не чіпати,

Довго на комп’ютері не грати.

На клавіші легенько натискай,

З мокрими руками не сідай.

З чистими руками працювати,

Носика в екрана не «встромляти».

 

Ведучий 1: А тепер дамо слово журі для оголошення результатів та нагородження команд.

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Міністерство освіти і науки України
  • Інформатика для всіх
  • Методичний портал
  • Національна освітня платформа "Всеосвіта"
  • Олімпіада з інформатики